maandag 1 november 2010

PINK RIBBON AKTIE



Hallo Allemaal,

Op de Ladiesnight heb ik voor het goede doel "Pink Ribbon" mijn zelfgemaakte kaarten verkocht. En jawel... de opbrengst was 80 euro. Super toch.

Ik ga m'n zelfgemaakte kaarten verkopen voor Stichting Pink Ribbon op de LadysNight georganiseerd door Autobedrijf van der Werf te Ede op 18 november a.s.

Wie heeft er ook mooie zelfgemaakte kaarten nog liggen welke ik voor dit goede doel mag verkopen.

Wil je meedoen, harstikke leuk, zet deze actie in je sitebar als candy met een link naar dit berichtje en stuur een mailtje naar mij en ik zal je mijn adres toemailen : AlettaHeij@hetnet.nl

Insturen kan tot woensdag 17 november
(Let op dit is al over 2 weken)!!

---------------------------------------------


Stichting Pink Ribbon is een organisatie die aandacht vraagt voor borstkanker.

Zij hebben als doel het aantal mensen dat borstkanker krijgt te verminderen, vroege diagnose te bevorderen en de zorg voor patiënten en hun omgeving te verbeteren.

Om Pink Ribbon te steunen organiseert Autobedrijf Van der Werf te Ede op donderdag avond 18 november speciaal voor vrouwen een Ladies Night.

De inloop is vanaf 19.30 uur en om 20.00 uur zal de avond geopend worden door de Heidehoogheden. Rond 22.30 uur is de avond afgelopen.

Het zal een gezellige maar ook een informatieve avond worden met als subthema’s: Auto’s, Mode, Lifestyle en Cooking. In de showroom worden diverse stands opgebouwd met o.a. Pink Ribbon producten, kleur, kleding en style adviezen en Go Asian zal u leren hoe u het lekkerst Vietnamese loempia’s maakt. Ook komt er een catwalk in de showroom te staan waar kledingwinkels de nieuwste collectie showen.

Heeft u wel eens langs de weg gestaan met een lekke band? Of een kapotte koplamp? Deze avond wordt er ook aandacht gegeven aan de technische kant van auto’s, wat te doen bij pech?

De kosten voor deze avond zijn €5,- dit bedrag zal ook volledig naar de stichting Pink Ribbon gaan. Op de avond kunt u de entree betalen bij de ingang. Er zal in de showroom een donatiebox komen te staan en een stand van Pink Ribbon waar u een extra donatie aan kunt geven.

Voor inschrijven mailen naar: ladiesnight@werfede.nl

Neem gerust al uw vriendinnen/familie mee (alleen dames) gelieve dit aangeven in de mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.