dinsdag 24 mei 2011

Girlscardsworld #10 sketch it




Hallo Allemaal, Wat leuk dat je m'n blog bezoekt.

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Girlscardsworld.
Opdracht dit keer een kaartje volgens de sketch en ik heb de sketch gedraaid.

De stempel is een nieuwe uit de serie Magnolia Rainbow en ingekleurd met Derwent coloursoftpotloden. De bloemen gemaakt met EK succes ponsen. De rand en de 2 XX geborduurd met garen van SewEasy. Het designpapier komt van een paperblok van ForeverFriends.

Doen jullie mee met deze leuke opdracht en je maak kans op een mooie prijs. Kijk maar eens op de challengeblog van Girlscardworld. Daar staan ook de prachtige creaties van de andere dt-leden.

Reactie zijn altijd welkom, lees ze dan ook met plezier.


13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de schets hebt gedraaid. Je kaart is prachtig in deze mooie kleurtjes.
    Mooi gekleurd en leuke dingen erbij, zoals het lintje en de kruissteek accentjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Aletta, heerlijke kleurtjes. Wat een lief stempeltje is dat ook zeg! Twijfelde hier een beetje over maar nu ik hem zo zie vind ik hem toch wel erg leuk.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart aletta
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve kaart, heel leuk papier ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aletta, wat leuk zo met dat stiksel zeg, toevallig heb ik mijn vriendin de sew easy kado gedaan voor haar verjaardag afgelopen zaterdag bij de Magnolia event. Nu ik dit zo zie wil ik 'm ook wel uitproberen. Ik stik meestal op de machine maar dit is toch een ander effect. Wel meer werk natuurlijk.... Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk en prachtig kaartje Aletta. leuk dat je de sketch hebt gedraaid.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Aletta eindelijk lukt het mij om op jou schiterende kaart te reageren!Je hebt er weer een beaty van gemaakt! Super!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart, Aletta.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé Aletta, ten eerste vond ik het hartstikke leuk om je ontmoet te hebben op het Magnolia Event en ten tweede is dit weer een dotje van een kaart!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje Aletta! Je borduurwerk staat erg leuk!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Aletta,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aletta,

    Eindelijk een bericht van mij, na blog problemen. Prachtig uitgewerkt de sketch, zo leuk en leerzaam om te zien dat op verschillende manieren kan.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.