donderdag 25 augustus 2011

Ik ben gewoon de BESTE







Een hele goededag allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de dt-call van Nederlandse Kaarten Uitdaging.
De opdracht is "jij bent de beste".

Judith gaat op zaterdag 3 september beginnen met deze challengeblog waar op de uitdagingen alleen Nederlandse teksten voor mogen komen. Om de 2 weken op zaterdag een nieuwe uitdaging waar ook verschillende stempellijnen aan bod komen.

De gebruikte creatables LR0162 heb ik ontvangen van Marianne Design en daarvoor heb ik onderstaande blinkie gekregen van "designer for a day".

De tekst heb ik zelf gemaakt in Word, deze tekst zag ik ergens staan geprint op een t'shirt en vond deze wel erg toepasselijk voor deze dt-call.

Reactie zijn altijd erg leuk om te lezen, alvast bedankt.


20 opmerkingen:

  1. Ohh Wauw wat een gave en coole kaart Aletta! Ik ga ook eens kijken op die challengeblog, want ik ben gek op challenges! Bedankt voor de tip hierover! X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed van je dat jij de beste bent! Hoop voor je dat het waar is en dat je in het DT team komt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit stoere kaartje met die originele tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je de beste bent hihi en dat je gekozen wordt voor de nieuwe challenge blog! Ik ga eens even kijken op het nieuwe blog! Suc6.
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooie kaart met een leuke tekst!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is super leuk geworden Aletta! En wat een geinige tekst heb je gebruikt! Ik hoop dat je hiermee uitgekozen wordt bij de Nederlandse kaarten uitdaging!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer super uit Aletta, lekker stoer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, de stoere jongen weer, leuk gemaakt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig! en die tekst hahaha... ik heb een zoontje en die zou dat dus ook zeggen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is leuk, Aletta!! Succes!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooierd en wat een leuke tekst! Succes...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave stoere kaart Aletta! Suc6 met de Dt Call.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van mijm mag je de beste zijn, je hebt een mooie stoere jongenskaart gemaakt.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, Aletta. Succes met de DT call!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een toepasselijke tekst voor op dit kaart Aletta!!
    Geweldig leuk geheel zo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leeeeuk! Die omgekeerde slinger vind ik een erg leuk idee. Mooi kleurwerk Aletta en een hele grappige tekst hihihi.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaatr aletta
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Aletta
    Ik vind dat je kaart erg goed gelukt is.
    Veel succes met de wedstrijd.
    Groeten Judith
    (kaartenuitdagingen.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Aletta, wat is 'ie leuk zeg deze kaart!! Echt een stoere jongenskaart en die tekst is net zo stoer als het stempeltje! Ik blog momenteel maar weinig, school is gestart en ik heb het razend druk. Hopelijk wordt het wat rustiger. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.