dinsdag 16 augustus 2011

Karen Doodles #76 Zeg t met bloemen





Een hele goedendag allemaal,

Daar ben ik weer met de wekelijkse uitdaging van Karen Doodles Nederland.

Deze week is de opdracht heel duidelijk.

We willen BLOEMEN zien!

Gebloemd papier, een stempel met bloemen, zelfgemaakte bloemen of gekochte exemplaren, een heleboel of maar 1, een kaart in de vorm van een bloem, alles mag als het maar BLOEMEN zijn.

Op m'n easel-bloemenkaart heb ik de digi Rosie van de Tropical Party Set gebruikt. De tekst is een freebie digi van TLC.

Klik hier om te zien wat de andere KD dt-dames voor een prachtige creaties hebben gemaakt met bloemen.

De scholen zijn hier gisteren weer begonnen en dus heb ik ietsiepietsie meer tijd om te freubelen, heerlijk. Dus binnenkort ook weer creaties met bijv. Magnolia en andere stempels.

Er zijn nog 2 superleuke challengeblogs welke ik weer even onder de aandacht wilt brengen.

De zomerchallenge bij Girlscardsworld is tot 5 september.

En de zomerchallenge van Menscardsworld is tot 12 september.


Doen jullie gezellig mee !!!!



p.s.

Doen jullie ook gezellig mee met m'n verjaardagscandy !!!!!

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Aletta, vind de vorm ook zo leuk.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supers mooi Aletta! heb je nog inspiratie opgedaan op de KGK dagen? Ik vond persoonlijk het 3d gehalte wel heel erg hoog deze keer!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig geworden Aletta! De vorm is heel leuk!
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOi Aletta, wat een schattige kaart, zelfs de vorm is een bloem!!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaart, zegt meer dan genoeg Aletta! Prachtig gemaakt en de vlindertjes op die grote bloem maken het net nog fijner en speelser.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty van een kaartje Aletta, super!!!!

    lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig, Aletta! Leuk om het in de vorm van een bloem te maken.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beeldige kaart Aletta, hele mooie vorm en schitterende kleuren en het is 1 en al bloem!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend boeket bloemen, zoiets zou niet misstaan op mijn tafel ;) Mooi ook de easelkaart, wil je wel geloven dat ik mij daar nog nooit aan gewaagd heb, zelfs niet aan een gewone vierkante...deze vorm is helemaal prachtig. En dan ook nog in het paars EN met Rosie er op, voor mij kan ie niet meer stuk!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterdende kaart, prachtig model en lekker veel bloemen. Een heel mooi geheel!
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Ik ben helemaal weg van dit model en zulke mooie paarstinten, gaaf hoor!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige bloemen en een geweldige easelkaart! Helamaal super!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is erg mooi geworden, Aletta!! De bloemvorm is prachtig, wat een werk heb je daaraan gehad. En het bloemenboeketje staat er heel mooi bij!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, die opdracht is je goed gelukt en meer dan dat, het is een supermooie kaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig Aletta. Deze bloemvorm is ook helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart weer Aletta, erg leuke vorm!!

    Liefs Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. eenplaatje maarja verwacht ook niks anders meer :)))liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje Aletta, leuk model en mooie kleuren. Ik vond het leuk om je in echt te hebben gezien.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterende kaart aletta
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super kaart Aletta, met prachtige bloemen en een ontzettend leuke digi...!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige easelcard Aletta! Leuke stempel en prachtige bloementoefjes.
    Top!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart! Die vorm is gaaf zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.