woensdag 31 augustus 2011

Nederlandse kaarten uitdagingen



Hallo Allemaal,

Met trots mag ik nu aan jullie zeggen dat ik in het dt-team zit van :

NEDERLANDSE KAARTEN UITDAGINGEN

A.s. zaterdag 3 september starten we met de eerste uitdaging.

Het is een challenge blog met leuke kaarten en waar alleen Nederlandse teksten voorbij mogen komen. Om de 2 weken op zaterdag een nieuwe uitdaging waar ook verschillende stempellijnen aan bod komen.

Meld ju nu al aan als volger en kijk a.s. zaterdag op het blog van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen...

en doe gezellig mee !!!


13 opmerkingen:

  1. Hai Aletta,
    Leuk om dit samen te doen.
    We gaan er inderdaad wat moois van maken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Aletta! Ik ben al volger van de nieuwe challengeblog, dus ik houd het in de gaten! Veel succes met je DT-schap, maar dat gaat zeker lukken! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat en veel plezier, je gaat het nog druk krijgen met al je DT memberships, succes er mee !!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd meid en heel veel plezier!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg!! Veel plezier en veel succes!!!
    Wat een leuke foto heb je op je blog gezet! Heel anders weer.

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en heel veel freubelplezier voor het nieuwe blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte gefeliciteerd, wat leuk ben benieuwd wat de vchallenge blog brengen gaat, we houden het in de gaten.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH wat leuk Aletta, van harte gefeliciteerd! En ik wens je erg veel plezier met je DT-schap!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je DT plekje, geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow meid Gefeliciteerd wat zul jij het druk krijgen! Maar evengoed vind ik het fantastisch voor jou! Ga me aanmelden!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd hoor Aletta! Veel plezier met het nieuwe blog en ik ga zeker een keertje meedoen met de uitdaging!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Aletta met je DT plekje !!!!!
    Heel veel plezier!


    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met dit plaatsje in het design team van dit nieuwe blog! Ben benieuwd naar de 1e uitdaging!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.