zondag 28 augustus 2011

Workshop Renata's stijl


Dubbelklik op de foto en deze wordt vergroot weergegeven op je scherm.


Deze kaart mag meedoen aan de challenge's van :
Derwent : alles mag.
Sweet Stampin
DYSU Challenge Blog : boy or men.
Totally Gorjuss : as you like it



En deze kaart mag meedoen aan de challenge's van :
Addicted-to-stamps : inspiratiefoto
Nadia's uitdagingen blog : alles mag
Aspoonfullofsugarchallenge : verjaardagskaart
Digitaltuesdaychallenge : cute en girly




Hallo Allemaal,

Gisteren heb ik de Workshop Renata's stijl gevolgd en dat was super gezellig en ook erg leerzaam. De kaarten van Renata zijn altijd prachtig geborduurd.
Deze twee prachtige kaarten hebben we gisteren gemaakt.
Ik heb alleen de jongenskaart vanmorgen overnieuw gemaakt want het borduurwerk van gisteren zag er niet uit :(( Maar nu ben in er tevreden over :)))

Wat ook erg leuk was is dat ik Anneke heb ontmoet. Lekker gezellig gekletst en daardoor had ik dus de verkeerde kant van het rondje geborduurd.

De digis zijn van Wee Stamps en Kenny K en de tekst is een freebie van TLC.
De tekst "magical birthday" is een stempel van LOTV.
De bloemenswirls is en prachtige stempel van Heartfelt (Posy Patch Swirls).
De digi's ingekleurd met Derwent kleurpotloden en Spica glitterpennen.

Wens ik jullie een gezellig zondag toe en reactie zijn altijd leuk om te lezen.


35 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn super geworden en echt helemaal in Renata's stijl. Mooie kleuren en leuke details.

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit Aletta, vooral de jongenskaart vind ik te gek! Dat zelfs jij nog ergens heen gaat om iets te leren....ik vergaap me altijd aan je eigen kaarten. Gezellig he met Anneke, ik ben ook blij dat ik haar heb leren kennen maar idd...als het zo leuk is maak je ook foutjes, haha!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, vooral de jongenskaart vind ik fantastisch! Mooie kleurtjes heeft die en hij is super ingekleurd!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zien er geweldig uit hoor.
    je jongenskaartje vind ik echt super.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldige kaarten,en zoveel kaarten gemaakt in groepje,bij mij gaat het dan meestal mis,teveel bezig met andere dingen...
    Ze zijn fantastisch mooi!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha praten en breien,in jouw geval borduren gaan niet samen zeggen ze weleens,ik vindt ze geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig joh! Je jongenskaart vind ik helemaal super! Wat een prachtig kleurwerk zeg. Onwijs met de sterren.
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je kaarten leuk!! Die jongenskaart is helemaal geweldig, een echte Topper!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow dat ziet er prachtig uit! Wij hebben het gisteren heel gezellig bij scrapdelight gehad maar helaas is er nog niets af. Was anders net als jpou en Anneke aangeschoven bij jullie workshop!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow dat ziet er schitterend uit Aletta, de jongenskaart is zo super stoer!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...werg mooi Alleta! OOk mijn voorkeur gaat uit naar de jongenskaart... Ik heb vorige week Anneke leren kennen bij Irene en ook toen wes het erg gezellig:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn twee hele mooie kaarten geworden, maar de jongenskaart vind ik het mooist.
    Je hebt prachtig papier gebruikt.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaarten leuk dat je meedoet bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super Aletta!!
    Ja, die jongenskaart.... echt geweldige kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kaarten allebei!!! Die jongenskaart vind ik ook het leukste!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig zijn deze originele kaartjes, supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Alette wat een superkaarten zeg! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige kaartjes, Aletta! Allebei anders, maar heel mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten Aletta, die jongenskaart is helemaal superrrr !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh my word that fairy image is absolutely beautiful as well as cute, the colours and design look stunning thank you for joining our challenge at Digital Tuesday this week.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card, fabulous colours, thanks for joining us at Digital Tuesday this week, Karenx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het zijn allebei hele andere kaartjes geworden en ik vind ze beiden schitterend! Heb je heel mooi gemaakt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterende kaarten aletta
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, twee hartstikke leuke kaarten!! Leuk ook dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend leuk om de kaarten hier helemaal af terug te zien! Ze zijn hartstikke mooi geworden. Ook ik vind de jongenskaart het mooist, ook bij mezelf :) Maarre....zie ik dat goed, heb je de tekst niet geborduurd? Foei! :)))

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Two super cards Aletta, love the colours & image on the boys card. Also on your girly card too, the green works so well with out Strawberry, Chocolate & Cream theme! Thanks so much for playing along with Sweet Stampin x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow these are two stunning cards, love the images, both so cute. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. superkaarten Aletta, allebei
    leuk dat je meedoet aan de DYSU challenge deze week
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wonderful card! I love the colors and your coloring! Thanks for joining us for the Do You Stack Up Challenge Blog For a Boy or Man Challenge! Please join us again for the next challenge!

    ~Heather
    Kurly-Q

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love your card, thanks for joining us at Nadias challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Such a neat boyscard. Love the colours, design and those gorgeous stars and buttons. Thanks for playing at Totally Gorjuss this week and good luck. Hope to see you back tomorrow for a new challenge. Bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.