zaterdag 15 oktober 2011

Karen Doodles Gouwe Ouwe

Zaterdag 15 oktober 2011



Deze week is het m'n beurt om samen met Anja een kaartje te maken voor de "gouwe ouwe" van Karen Doodles.

De digi welke ik heb gekozen voor de Gouwe Ouwe is Pumpkin Baby, ingekleurd met Derwent en de prachtige papier is van Basic Grey en de tekst is van 't Hobbypaleis.

Straks laat ik jullie m'n kaart zien voor de nieuwe challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging en de uitdaging is echt superleuk, ik zou zeggen, kom straks nog een kijken op m'n blog.

Wens ik jullie een gezellig en zonnige en natuurlijk een creatieve zaterdag toe.

En ik heb er weer een geweldige leuke hobby bij, namelijk schetsen maken, ohh wat is dat toch leuk. Deze mogen jullie weer "gratis" meenemen/opslaan en natuurlijk gebruiken :))



10 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart, wat een lief plaatje, bedankt voor je sketch, ik sla hem op,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig herfstkaartje Aletta, prachtige kleuren en leuke indeling!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke herfstkaart Aletta! En wat heb je een mooie digi gemaakt zeg, kanp werk hoor!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kaartje is dit geworden. Echt top! En je waarschuwde me al, de stempels van Karen's Doodles zijn verslavend. Het is echt zo, hebben, hebben :-).

    Ook nog heel erg bedankt voor je supermooie verjaardagskaart. Hij staat hier te pronken hoor!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje weer, hartstikke leuk!!!
    Mooie sketch ook, ik sla hem weer op op mijn computer, dank je wel!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje weer Aletta.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart aletta
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty van een kaartje!!!! Dank je voor de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een ontzettend lief kaartje Aletta!
    Gave sketch heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje Aletta, prachtig en zo schattig. Je schuifkaartje van het volgende berichtje vind ik ook erg mooi geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.