zaterdag 24 december 2011

Nederlandse Kaarten Uitdaging # 9 "nieuwjaar / feest"



Een hele goede zaterdag allemaal,

Vandaag is de 9e uitdaging gestart op Nederlandse Kaarten Uitdaging met als thema nieuwjaar of feest. Ik heb gekozen voor feest en de leuke tekst is een stempel van Happy Stamp. Het Magnoliaatje is er één uit de nieuwe serie, is het geen schatje en deze heb ik ingekleurd met Flexmarkers.

Leuk als jullie deze ronde (weer) mee doen !

De andere dt-leden hebben ook prachtige kaarten gemaakt n.a.v. deze schets, klik hier om ze te gaan bekijken.



**

Wens ik jullie bij deze hele gezellige kerstdagen toe.

**

Morgen laat ik jullie deel 2 van m'n kerstkaartjes zien en op 2e kerstdag het laatste deel van m'n serie kerstkaartjes van dit jaar.

Reactie zijn altijd welkom en erg leuk om te lezen, alvast bedankt !

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige uitwerking van mijn sketch gemaakt!! Erg mooi zo in die paarse tinten!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke sketch en heerlijk paars kaartje! Jij gaat dus onverstoorbaar door zelfs tijdens de Kerst zo te lezen, hihihi! Fijne dagen Aletta,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat leuk, ook al aan de FlexMarkers. Ik ben er ook mee pas mee begonnen, ze werken prettig vind je niet? Op mijn blog staan ook 2 kaartjes met FlexMarkers al.
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw Aletta, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!! Onwijs gave sketch ook, ik ga zeker meedoen! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt en de stempel is inderdaad helemaal geweldig.

    Fijne feestdagen, groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellige frisse kaart heb je gemaakt,

    Fijne Feestdagen,

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Helemaal TOP. Goede feestdagen toegewenst.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat een mooie nieuwe magnolia en de kleuren en de kaart zijn ook super!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Aletta en die kleuren zijn perfect.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk kaartje zeg!!! Mooie kleurtjes ook!!!
    Fijne kerstdagen!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aletta,

    Super kaart mooi kleur gebruik en gefeliciteerd met het winnen van de kaart van de week. Lief je berichtje.

    veel liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.