zaterdag 7 januari 2012

Inkleurtechniek 1 bij Elke Kaart Een Feestje...

Vandaag bij Elke Kaart Een Feestje laten Mieke en ik twee verschillende inkleurtechnieken zien met dezelfde digi. Op de challenge blog van Elke Kaart Een Feestje omschrijven we ook hoe wij de digi hebben ingekleurd.
De stempel die we gebruikt hebben is Mummu van Mo's Digital Pencil

Ik heb de digi is ingekleurd met Flexmarkers, klik hier voor meer info hierover.



Wil je de hele kaart zien met m'n ingekleurde digi, kijk dan om straks nog even op m'n blog... Het is weer een hele mooie kaart geworden... (al zeg ik 't zelf)


Mieke heeft dezelfde digi ingekleurd met Ditsress Ink en Twinkling H2O's, voor meer info, klik hier.



Ik vind het echt geweldig leuk om te zien hoe je een zelfde digi zo verschillende kan inkleuren.




3 opmerkingen:

  1. Vind ze beide super mooi ingekleurd, maar dat wist je al ;lol))
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, Aletta en het afdrukje heb je geweldig ingekleurd!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Aletta! En heb er meteen ook een snel berichtje van op mijn blog gezet, helemaal vergeten:-(
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.