zondag 19 augustus 2012

Creative Cutting Challenge dt-team



Jaaaa, hallo allemaal,

Gisteren is het dt-team van Creative Cutting Challenge bekend gemaakt.... maar door het "heerlijke" warme weer is gisteren m'n computer niet aangeweest en moet zeggen dat het nu nog warmer is... maar wilde toch even dit berichtje plaatsen.

Ikzelf vind het superleuk dat er "eindelijk" een nederlandse challenge blog is, speciaal voor snijplotters.

En jawel, je raadt het al ....

Ik ben één van de dt-leden :)))

Helemaal leuk natuurlijk en heb er ontzettend veel zin in om als dt-er aan de gang te gaan.

Dus heb jij nou ook een snijmachine, dan klik je snel HIER om volger te worden van Creative Cutting Challenges zodat je niets meer mist van dit superleuke nieuwe challenge blog en hou het challenge blog in de gaten want binnenkort start de 1e challenge.

Zo, nu ga ik weer in de schaduw buiten zitten met een glas koud drinken.

Een Creative Cutting groet van Aletta



3 opmerkingen:

  1. Proficiat Aletta, super leuk!!!
    Een bezige bij kan er met gemak nog wat bij hebben als ze in het bezit is van een wondermachine hahahaaaaaaaaaa!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vinden het ook erg leuk jouw in ons team te hebben Aletta! Laten we er samen voor zorgen dat het blog een groot succes wordt.

    Ik ga ook weer bij pc vandaan. Het is veels te warm.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Aletta! Leuk dat je DT lid bent, je maakt ook mooie dingen met de Sil. Ik heb er sinds een aantal weken een een er ook heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.