maandag 29 oktober 2012

Creative Cutting Challenge # 5 "home decor" of "Post voor Kanjers"



De 5e cutting-uitdaging is begonnen bij 


Het thema is HOME DECOR 

Maak een creatie of iets anders als het maar binnen het 
thema past en gebruik je snijmachine !!!

Het zou fijn zijn als je in de tekst vermeldt 
wat je hebt gesneden met je plotter.

Je kan ook kiezen voor de 2e optie (zoals ik gedaan heb).

Maak e
en kaart voor een ziek kind

Mijn creatie is voor een kanjer van 


Ik heb gekozen voor een wielkaart, een snijfile uit de Silhouette Shop, als je aan het wiel draait dan komt er te staan "voor kanjer Danique".
De digi is van Karen Doodles en ingekleurd met Copics.
De designpapier heb ik opgevrolijkt door allemaal kleine roze plakpareltjes te gebruiken in het hart van de bloemetjes.

Heb jij ook een elektrische snijmachine zoals een Cricut of een Silhouette ?

Doen dan gezellig met ons mee ?



9 opmerkingen:

  1. Een superleuk kaartje voor kanjer Danique!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje in een gewaagde kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gaaf kaartje Aletta, super die kleurtjes!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Aletta,
    Een super kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aletta, wat leuk zo'n draaikaart! En een schattig stempeltje. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt kanjer kaartje heb je gemaakt, Aletta!
    Helemaal super!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aletta, wat mooi! Ik zie dat glunderende koppie al voor me, hier wordt een kindje heel blij mee! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.