vrijdag 5 oktober 2012

DCL 156 en Liftchallenge 26


Pffff. het is net gelukt, mijn kaart voor Dutch Card Lovers is klaar, 
inzending sluit om 18 uur en het is nu 17.40 uur....

Maar dat kwam omdat gisteravond m'n naaimachine (een oudje van zeker 20 jaar oud) er plotseling mee ophield en ik was nog wel zo goed bezig met rond zigzaggen, wat ik trouwens voor het eerst deed,
 zie onderste foto.



Je ziet het op de foto,  het ging zo goed, grrr..
De steekjes in het midden is t enige wat de naaimachine nog doet, dus geen zigzag meer of andere steken.
Waarschijnlijk is de printplaat defect en dan weet je wel dat het niet meer de moeite waard is om te laten repareren. Maar goed, over een paar weekjes maar eens gaan uitkijken naar een andere naaimachine want ik vind een stik- of een zigzagsteekje zo ontzettend leuk staan op een kaart.

Vanmiddag heb ik handmatig alles maar geborduurd, maar het resultaat vind ik zelf prachtig geworden,
en ik hoop jullie ook ?

Alles van deze kaart is uitgesneden met mijn Silhoutte Cameo !!

De tasjes heb ik weer bewerkt met clear embossing poeder zodat ik deze keer laktasjes heb, deze past mooi bij mijn lakschoenkaart :))) Ook de tekst heb ik met embossingpoeder bewerkt, de stempels is er één van Happy Stamp.

Ik heb mijn 2 FAVORIETE challengeblogs gecombineerd, namelijk DCL en de Liftchallenge.
Geweldig toch ?

Bij DCL is het deze week een kleuren uitdaging in de kleuren Aqua, Grey en Lime Green.



En bij de 26e uitdaging van Liftchallenge 26 mag je onderstaande kaart liften.


En ik zie net dat ik de 3 pareltjes ben vergeten, die plak er gelijk bij.
Nieuwe foto volgt later op de avond, tenminste als de foto lukt, anders wordt t morgen bij daglicht.
En zoals je heb gezien, staat nu de goede foto met pareltjes op m'n blog.

Zo, nu snel het eten klaar maken, lekker makkelijk, poffertjes uit de magnetron, maar de kids vinden dat heerlijk.
Wens ik jullie een gezellig en vooral creatief weekend toe.

Groetjes Aletta

Hieronder nog even m'n prachtige kaart :))




16 opmerkingen:

  1. Oh wat waardeloos!! Uhh, niet je kaart hoor, maar je naaimachine! Het zag er inderdaad heel mooi uit! Maar dat ziet je handwerk ook, alleen jammer dat je er dan ineens zoveel meer werk aan hebt! Heel mooi kaartje, leuk die tasjes! Bedankt voor je deelname aan zowel DCL als de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige lift met de kleuren van DCL!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt Aletta!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He getverdemme, ik zou niet weten wat ik zonder mijn naaimachine aanmoest! Maar je handwerk ziet er top uit. Je hele kaart ziet er top uit en je bent zeker niet de enige die de twee challenges combineert. Grappig is dat! De tasjes vind ik eeerrug leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie kaart geworden, Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super liftkaart in de bekende vrolijke Aletta-kleurtjes!!!! Het stikwerk ziet er gaaf uit en je zigzagje was ook heel veelbelovend dus echt balen maar Aletta: vorige week hadden zowel Aldi als Lidl naamachines in het krantje staan en die zijn echt prima dus...............wie weet zijn ze nog niet uitverkocht??????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen zeg dat je naaimachine er net mee ophuod als je met een kaartje bezig bent. Maar de stiksels met de hand gemaakt zien er top uit. Mooi dat je de twee challenges hebt gecombineerd. Gaaf de tasjes haha ik was de pareltjes ook vergeten, maar zag het gelukkig nog op tijd voordat ik de foto's maakte.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Aletta. En zelfs een randje borduren met de hand gaat je goed af. Mooi dat je alles met de Cameo gesneden hebt. Ik weet nog niet half wat ik er allemaal mee kan doen, maar gebruik hem ook om zo af en toen mn kaarten op te leuken.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt en mooi geborduurd met de hand nog wel.
    Jammer dat je naaimachine het opgaf en misschien heb je nu met een paar weken wel een nieuwe. Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tasjes zijn dat en wat heb je knap geborduurd, super zeg! Leuk dat je met ons meedoet en dat je er zoveel werk van hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, zo vaak als bij mij het stoom uit m'n oren komt omdat m'n naaimachine niet doet wat ik wel, grrr... Dus ik begrijp de frustratie helemaal!!!
    Maar wat is je kaart mooi geworden zeg! Prachtige lift! Fijn dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Alette, Wat een leuk en freurig kaartje. Te gek het glaseffect op de tasjes.
    Ga het ook een keer proberen.
    Succes bij het uitzoeken van een naaimachine. Ik zou niet zonder kunnen. Nu ook maar eens uitproberen op mijn kaartjes.
    gr Linette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aletta, prachtige tasjes op je mooie liftkaart. Waarom een naaimachine gebruiken als je zo mooi met de hand kunt naaien, ha, ha. Ik zag vorige week bij Ikea aan de kassa iemand staan die een naaimachine kocht. Geen idee of ze goed zijn... Ik heb een hele degelijke Singer van meer dan 50 jaar oud, naait alles, behalve tricot. Succes met je zoektocht! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer van je naaimachine!
    Maar de kaart is wel echt top geworden, ook al heb je met de hand genaaid!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beetje late reactie van mij. Kom er nu pas aan toe alles weer eens bij te werken. Verdomd jammer van je naaimachine. Maar dan zie je toch maar weer hoe creatief je het opgelost hebt. Je kaart vind ik echt heel leuk geworden. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.