donderdag 18 oktober 2012

Liftchallenge 27 "paspop op je creatie"




Bij de 27e uitdaging van de Liftchallenge blog hebben ze iets superleuks bedacht.
Namelijk gebruik een paspop op je creatie, liefst nog een beetje aangekleed.

Nu is m'n moeder morgen jarig en haar hobby is quilten en daarbij gebruikt ze vaak de naaimachine,
dus dit kaartje pas perfect bij haar.

Alles is, zoals jullie ondertussen van mij gewend zijn, uitgesneden met m'n Silhouette Cameo.

Het patroon van de naaimachine komt uit de Silhouette On-line Store.

I.p.v. de naaimachine te hebben uitgesneden heb ik deze gevuld met digi papier van Nitwit en dus eerst geprint en daarna pas uitgesneden. Hetzelfde heb ik gedaan met de paspop, de klosje en de knopenrand.

Het was een heel gepuzzel om er nog een easelkaart van te maken maar zoals jullie zien, is t me gelukt !

Bedankt voor je bezoekje aan m'n blog
en leuk als je een reactie achter laat
want ik blijf ze met plezier lezen :))



14 opmerkingen:

  1. Wat geweldig mooi die machine gecombineerd met de paspop Aletta, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp wat je hebt gedaan Aletta en ik vind het razendknap. Het ziet er fantastisch uit! WAT een prachtige creatie. Echt onwijs leuk om kado te geven, want dat is het gewoon, een kadootje!
    Leuk dat je weer meedoet Aletta.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    En geweldige details, spelden, parelketting, schaar, rokje.
    Super.

    Vriendelijke groet,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk zeg, geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Aletta.

    groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aletta, wat een superdesupermooie kaart heb je voor je moeder gemaakt! Mooi printpatroon gekozen, ik denk i.d.d. dat je er wel een hele tijd mee bezig bent geweest! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een supergave creatie! Snap de werkwijze enzo, heel mooi Aletta! Fijn dat je hiermee meedoet met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Aletta, wat gaaaaaaf!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje, Aletta, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat supergaaf zeg echt een kunstwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En of het is gelukt Aletta, wat is ie gaaf! Zo mooi gedaan! Leuk al die naai-details erbij, de klosjes zijn schattig en je paspop is super! Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een knap kaartje ! superzzz
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zooo, dat is een mooie kaart. Ik doe het je niet na. Pracht ontwerp. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.