maandag 1 oktober 2012

Creative Cutting Challenge 3 "TIENERS"





Vandaag start de 3e uitdaging bij 



met als uitdaging deze keer "TIENERS"

en de sponsor van deze week is.....


en kan je maar liefst 5 digi's winnen van Kenny K.

Ik heb de digi "boogie down van Kenny K" gebruikt en kan je vinden HIER.

Ook mijn dt-collega's van CCC hebben prachtige tiener-creaties gemaakt, klik HIER om ze te gaan bekijken.

Ik heb mijn kaart geheel uitgesneden met mijn Cameo.
Ook de digi's heb ik uitgesneden met mijn Cameo en zijn beide ingekleurd met Copics.

Ik ben meer tijd bezig geweest met het ontwerpen van deze kaart in Silhouette Studio dan het uitsnijden ervan. Ik heb het groene gedeelte met zwarte rand eerst geprint zodat ik deze in 1 keer kon uitsnijden en hetzelfde geldt ook voor het roze gedeelte met zwarte rand, hierop het ik ook gelijk de tekst en de muzieknootjes laten printen zodat ik maar 1 keer de vierkant hoefde uit te laten snijden door mijn Cameo.

De geweldige leuke tekst is een freebie van Femke en kan je vinden HIER.

Heb jij ook een elektrisch snijapparaat, doe dan gezellig met ons mee ?



p.s. en wist je al dat ik met mijn vorige kaart heb gewonnen bij DCL :)))))
Ook deze kaart heb in z'n geheel uitgesneden met mijn Cameo !!

11 opmerkingen:

  1. wat een heelrijke stoere meiden kaart.'
    '
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje, lekker stoer!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kleuren heb jij gebruikt!
    Superleuk!

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aletta, wat een geweldig leuke kaart heb jij gemaakt voor 'n puber! En zo goed als jij overweg kunt met je Silhouette... Superkaart! En proficiat dat je gewonnen hebt, hartstikke leuk voor je. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Aletta! Mooie kleuren heb je gebruikt en de digi is ook top!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en vrolijke tienerkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje, heel leuk!!!!
    Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt, leuk zeg!! Het is dan ook wel een hele mooie!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.