dinsdag 23 april 2013

Elke Kaart Een Feestje # 164 "cardstock only"


"CARDSTOCK ONLY" dat is de nieuwe uitdaging bij het challengeblog van Cards&Scrap.

Mijn inspiratie heb ik op Printrest gevonden waar ik deze kaart tegenkwam, je kan de kaart vinden HIER.
De tekststempels komt van een stempelset van Die-Namics.
De zigzagrandjes zijn gemaakt met stansen van Die-Namics.


Neem snel een kijkje HIER om te zien wat mijn dt-collegas van team Roze voor een moois hebben gemaakt met deze uitdaging en doe natuurlijk weer gezellig met ons mee dan maak je kans op een prachtig prijs van onze sponsor MarianneDesign.


Leuk dat je langs kwam op mijn blog en tot een volgende keer maar weer want ik heb nog meer "cardstock only" kaarten liggen welke ik van de week laat zien aan jullie.

Groetjes Aletta

8 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart aletta, vrolijke kleuren ook
    ga ook proberen mee te doen al is het moeilijk om geen stempel te gebruiken.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart, Aletta, erg leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en strak kaartje, Aletta, zo leuk die chevronranden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht kaart Aletta
    en mooi met deze kleure.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Aletta! Heel knap zo zonder afdrukje....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aletta, dit vind ik nou zo'n mooi en fris kaartje, helemaal prima! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.