woensdag 12 juni 2013

Mo's challenge 188



Hallo Allemaal,

Een hele leuke uitdaging bij Mo's challenge namelijk een speciale kinderuitdaging waar kinderen van alle leeftijden mee kunnen doen en de volwassen moeten een digi van een kind gebruiken.
Ik heb gekozen voor deze leuke digi van Mo genaamd "Future Rock Star" en ingekleurd met Copics.
De tekst is een stempel van MarianneDesign.

Ook mijn dochter van 10 heeft een hele mooie kaart gemaakt, deze kan je HIER vinden:)
Melissa zou het erg leuk vinden als je op haar eigen blog een kijkje neemt en een leuke reactie achterlaat:)


Groetjes Aletta en bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Aletta!. Deze digi is ook so cute:)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht kaart heb je gemaakt en ook je dochters kaart vind ik erg knap gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart aletta, vindt de stempel wel grappig
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je gemaakt, gaaf plaatje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt, Aletta!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, this is so cute, Aletta! Love the colour scheme and layout. The little button is perfect.
    Thank you so much for playing with us in our kids challenge at Mo's Digital Pencil!

    Hugs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super gaaf Aletta
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.