vrijdag 7 juni 2013

Sam de brandweerman.... een kaart op maat


Hallo Allemaal,

Heerlijk... het is eindelijk lekker zomers weer...

Maar van mijn kaarten maken komt dan niet zoveel van, maar toch heb ik van de week deze kaart gemaakt in opdracht voor een mevrouw die haar kleinzoon een kaartje wilde sturen en je begrijpt helemaal waar de jarige van houd, ja... van Sam de Brandweerman... 

Dus heb ik op internet gegoogeld naar een leuk plaatje van deze Sam en die heb ik ingekleurd met Copics. 

Achter het plaatje Sam heb ik een springveertje geplakt, een actionwobble, zodat Sam lekker heen en weer gaat op de kaart, geeft altijd weer zo'n leuk effect op een kinderkaart.

De kaart heb ik gemaakt van een file uit de Silhoutte Shop, was van origineel een brandweerauto-emblissement maar ik heb de file zo veranderd dat ik er een kaart van kon maken. Ook het cijfer 4 komt uit de SS-shop en uitgesneden met mijn Cameo.

Als laatst nog een tekststempel van HappyStamp erop en de kaart kan op de post.

Leuk dat je op mijn blog kwam buurten en
tot een volgende keer en geniet allemaal lekker van t mooie weer.

Groetjes Aletta




17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit zo, lekker stoer,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaart Aletta; leuk model!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart, daar zal hij wel blij mee zijn.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart aletta! Daar zal het jongentje blij mee zijn!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart! De jarige is er vast blij mee.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart voor de jongeman die deze mag ontvangen.Leuk dat je een springveertje hebt gebruikt.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te gekke kaart Aletta, zo leuk als je precies weet waar iemand van houdt en je lekker los kunt gaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gevonden die brandweerauto Mooi gemaakt. Zal die prachtig vinden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige stoere kaart met deze brandweerman en zijn onmisbare auto! Heel mooi gedaan Aletta!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit leuk gedaan, Aletta! Super stoere kaart is het geworden!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gave én stoere kaart, Aletta. Wat zal de jarige daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful work!
    Do you know blog Jacira scrap blogspot.com ?
    Is my dauther, she is an artist, i say ever.
    Daisy kruger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil zo kaat bestellen. Is het ergens mogelijk? Graag hoor ik het.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Elena,

    Deze kaart is zeker te koop, stuur mij een mailtje : AlettaHeij@Gmail.com

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.