donderdag 10 oktober 2013

Sterkte kaart met washi-tape



Voor KadoCato heb ik een aantal voorbeeldkaartjes mogen maken met washi-tape. 
Totaal heb ik 5 kaarten en 4 labels gemaakt met verschillende washi-tapejes.
Dit is de 5e kaart die ik aan jullie laat zien.

Deze leuke washi-tapejes kan je natuurlijk kopen bij KadoCato


Gebruikte materialen:

washi-tape v Kadocato
rozetstans v TimHoltz
tekststempeltje, geen idee...

Kijk ook eens op mijn PINTEREST site, daar staan ook heel veel tips voor washi-tape, klik HIER.

Groetjes Aletta

p.s. morgen plaats ik de labels die ik heb gemaakt met washi-tape van KadoCato.

3 opmerkingen:

  1. Heel stijlvol, Aletta! Ja, helaas heb je dit soort kaarten soms ook nodig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een pracht kaart voor deze gelegenheid en dat weer met washitape.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Aletta!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.