zaterdag 28 december 2013

IndigoBlu stamps...


Hallo Allemaal,

Dit keer een kaartje in het geel gemaakt met de prachtige stempels IndigoBlu stempel Blazing Poppies en IndigoBlu stempel Honeycomb background.

Gebruikte materialen:
Zwart embossingpoeder v Ranger super fine
Witte embossingpoeder v Ranger Seafoam White
Stampendous Frantage aged ivory embossing enamel
Distress inkt Mustart Seed
Tekststempel is van HappyStamp
Als basis één designpapier uit een papierblokje van Studiolight.

Voor de roze uitvoering van deze kaart, klik HIER of zie mijn vorige blogpost.



tip:
Erg leuk spul dat Embossing enamel v Stampendous 
maar let op dat je er niet teveel van gebruikt!!

Leuk dat je even kwam buurten op mijn blog en tot een volgende blogpost en wens ik jullie allen nog een gezellig weekend toe.

Groetjes Aletta



6 opmerkingen:

  1. Wow Aletta, zwaar onder de indruk van deze prachtige kaart.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de smaak te pakken, hé :). Ziet er prachtig uit!
    Groetjes Anneke,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi Aletta!! net als je vorige kaarten.. Ziet er echt super uit!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart in een mooie kleur en de kaart hieronder vind ik ook zo mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.