dinsdag 29 april 2014

Cards & Scrap 209 - Cute as a button


Hallodidokie...

De nieuwe kaarten-uitdaging staat online bij Cards & Scrap challengeblog met als uitdaging is "cute as a button" oftewel gebruik KNOPEN op je kaart, hoe meer hoe beter natuurlijk:)

Ik heb een kaart gelift welke al een tijdje op mijn to-do lijstje stond, het origineel kan je HIER vinden.

Gebruikte materialen :
Stamp en pons set "Mixed Bunch" van StampinUP.
Tekststans is van Marianne Design.
Een aantal leuke knopen, volgens mij ooit eens gekocht bij de Xenos.
Gekleurd cardstock en diverse kleuren inkt van StaminUp en meer heb je niet nodig voor deze kaart.
Oja... niet te vergeten natuurlijk... een mooie stikrand erlangs voor de afwerking...

Doe je ook mee met deze uitdaging... er is een leuke prijs te winnen van onze sponsor BAMBA en je heb maar liefst 2 weken de tijd om je kaart te linken, let wel op !!! 2 weken zijn ook weer zo voorbij dus kruip vandaag nog achter je hobbytafel en haal je doos met knopen tevoorschijn en maak er wat moois van.

Groetjes Aletta en leuk dat je weer even kwam buurten op mijn blog.












4 opmerkingen:

  1. Oooh deze is echt geweldig, Aletta!!!
    Die ga ik zeker ook eens maken!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kaart, ben er meteen al helemaal verliefd op geworden!!

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.