donderdag 22 mei 2014

52weeksofchristmas - week 21

Hallo,

Het is donderdag en dan is het weer de hoogste tijd voor mijn 52weeksofchristmas kerstkaart.


Een file uit de Silhoutte Shop uitgesneden als stencil en bewerkt met twee kleuren distress inkt.
De tekststempel is van MFT. 
Mooi stikrandje erlangs en meer heeft deze kerstkaart niet nodig.


Het klinkt makkelijk maar dat was t niet,
Er liggen heel wat mislukte kaartjes in de prullebak,
maar over deze ben ik zeer tevreden:)))



Leuk dat je weer even kwam buurten op mijn blog....

Groetjes Aletta




6 opmerkingen:

  1. Hoi Aletta,
    Je kaartje is prachtig, mooi met het stikwerk..Fijn dat je weer meedoet bij 52 Weeks of..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Aletta.
    Kan me voorstellen dat je er tevreden over bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Aletta, maar goed dat we de mislukkelingen niet te zien krijgen, maar nu denken we wel dat het heel simpel is, maar ik geloof je best dat het simpel eruit ziet en dat het dat zeker niet is geweest. Een feit is dat je weer een super kerstkaart klaar hebt. Bedankt voor het mee doen met de 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een super strak kaartje. Kei leuk gemaakt. Ik denk dat er bij iedere freubelaar geregeld wel eens iets in de prullenbak beland. Het blijft ook handwerk...

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Aletta.
    Vele groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.