donderdag 8 mei 2014

Yvonnes52weeksofchristmas - week 19

Hallodidokie...


Vandaag de kerstkaarten voor week 19 bij Yvonnes52weeksofchristmas,
jaja... je leest t goed... kerstkaartEN... 

Ik heb maar liefst een set van 3 kerstkaarten met bijpassende enveloppen gemaakt.

Ik had al een keer een weekje overgeslagen en nu loop ik weer lekker één kerstkaart voor:))) 

Gisteren (ff snel:)) deze kaarten gestempeld met mijn favoriete stempels, gemat op diverse kleuren cardstock en natuurlijk mag het stikrandje niet ontbreken.

Jullie herkennen vast wel welke stempels dit zijn....
(en anders staat onderaan dit bericht de gebruikte materialen:))

Vooral de "stenen" achtergrond vind er zo geweldig bij staan...






en de bijpassende envelop


Ik heb nog meer van dit soort mooie setjes gemaakt van de week... maar dan in een verjaardags uitvoering... en in andere kleuren.... deze zijn ook echt heel leuk geworden en zal ze later een keer showen op mijn blog.

Gezellig dat je even kwam aanwaaien op mijn blog en tot een volgende blogpost maar weer.

Groetjes Aletta




Materialen:
Impression Obsession "Brick" achtergrondstempel
Impression Obsession “grunge star” en “grunge star 2” stempel
Impression Obsession “grunge circle” en grunge circle 2” stempels
Impression Obession “grunge circles” stempel
STAMPIN UP Gorgeous Grunge 
 Stampin Up inkt "Sahara Sand" "Summer Starfruit" "Old Olive" "Real Red"
tekststempel is van My Favorite Things




12 opmerkingen:

  1. super kaartjes Aletta, ik vind de stenen zo mooi, ben even dichtbij gaan kijken of het met 3 d pasta gedaan was, want zo ziet het eruit.
    super

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig mooi, leuk met bijpassende enveloppe, handig toch een serie?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige serie kaarten, Aletta.
    En wat leuk die bijpassende enveloppen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vind ik deze ontzettend gaaf!
    Heel mooi gedaan.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie Aletta! Ik ga eens ff google er op los laten, gave stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zijn ook weer super leuk, Aletta. Nu ook nog de bijpassende enveloppen erbij....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
    En bijpassende enveloppen erbij is helemaal leuk.

    Fijne dag vandaag !!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend mooi zijn je kaarten en enveloppen geworden en heel apart met die stenen erbij. Toevallig heb ik deze stempels ook besteld in Amerika en zijn nu onderweg.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Impression Obsession stempels heb ik gekocht op de ArtSpecially beurs in Nijkerk en zijn te koop bij Posthumus in Amsterdam. Ze staan alleen nog niet op hun site maar als je kan ze altijd nog een mailtje sturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en vrolijke kerstkaart Aletta! Heel gaaf!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zijn echt weer prachtig geworden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.