vrijdag 6 maart 2015

"Leuke Stempels"dt-bijdrage


Goedemorgen allemaal, Gisteren een hele gezellige dag gehad met mijn moeder op de hobbybeurs in Den Bosch en veel leuke mede-hobbiesten gesproken en natuurlijk weer wat nieuw hobbymateriaal aangeschaft... niet zo veel hoor... want volgende maand ga ik ook nog na de ArtSpecially toe... en dan is het fijn als er nog wat money in de portemonee zit:)

Maar vandaag laat ik jullie mijn dt-bijdrage zien voor LEUKE STEMPELS welke al op het blog van Leuke Stempels een paar weken geleden was geplaatst en wil je weten hoe ik deze kaarten heb gemaakt, klik dan HIER.,

Vandaag kan je op het blog van Leuke Stempels mijn allernieuwste dt-bijdrage al bekijken, klik dan HIER.

Voor nu wens ik jullie alvast een heel gezellig weekend met veel creativiteit.

Groetjes Aletta








8 opmerkingen:

  1. helemaal leuk ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wat zijn ze weer leuk. Heel mooi bedacht en gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vlinders!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten, Aletta. Prachtig die vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Aletta!
    Ze blijven zo mooi om te gebruiken.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, speelse kaarten Aletta.
    Ik ga morgen naar Den Bosch met mijn dochter en ben benieuwd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gemaakt aletta , en leuk je weer even gesproken te hebben gisteren.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.