zaterdag 5 september 2015

Cards & Scrap kaartenuitdaging 244



Afgelopen dinsdag is de 244e kaartenuitdaging van Cards & Scrap van start gegaan, mijn 1e kaartje met deze kleurencombi kan je HIER vinden, ook een beauty (al zeg ik t zelf:))

Deze keer heb ik de StampinUp stempelset Flower Patch gebruikt en de hostess set Hartelijk Gefeliciteerd met de volgende kleurtjes inkt.


Deze kaartenuitdaging kan je HIER vinden.

Doe gezellig met deze kleurrijke uitdaging mee want er valt ook weer een mooie prijs te winnen van onze sponsor Yvonne's Stampin!

Groetjes Aletta



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke! Dus jij stempelt met Memento... vroeg me laatste al af?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is ook weer zo prachtig! Leuke set.....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren combi!
    Super stempelwerk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.