maandag 23 november 2015

Dutch Card Lovers 244 - gastdesigner


Yehhh... omdat ik de 242e Dutch Card Lovers had gewonnen, mocht ik voor deze keer meedraaien als gastdesigner voor de 244e DCL uitdaging.

Deze keer een KERST-kaart i.c.m. deze schets 

Ik heb mijn kaart bewerkt met zilveren embossingpoeder, embossingpaste, tekststempel van MFT en een stencil van Tim Holtz en de sneeuwsterren zijn stansen van SSS. Oja... en de streepjes op de basiskaart zijn gemaakt met een zelfgemaakte stencil...

Wat is dit weer een leuke uitdaging!

Dus... doe gezellig allemaal mee met deze nieuwe uitdaging van DCL, alle info van deze uitdaging kan je HIER vinden.

Groetjes Aletta

8 opmerkingen:

  1. een hele mooie kerst kaart is dit aletta.
    zo zie je hoe eenvoud het toch heel mooi kan maken.
    maar ja je moet wel op het idee komen.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie van technieken! Wit met zilver, ik hou er van! En leuk, dat streepjesrandje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stijlvolle kerstkaart!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie en chique kaart, en erg leuk dat je onze gast designer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart !
    Had hem al langs zien komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Eigenlijk zo een kaart die je wil aanraken.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie uitwerking Aletta! Heel sfeervol in wit met zilver.
    Leuk dat je met ons meedoet in het DCL-DT deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.