dinsdag 22 december 2015

Cards & Scrap kaartenuitdaging "kinderkaart"

Halloooootjes,

Vandaag is de laatste kaartenuitdaging van Cards & Scrap van start gegaan met als uitdaging "maak een kinderkaart". Helemaal leuk toch?

De laatste kaartenuitdaging?  Ja... voor voorlopig wel. Bij Cards&Scrap gaat vanaf 2016 het één en ander veranderen maar daarover later meer op het blog van Cards&Scrap.

Doe gezellig mee en klik HIER voor de uitdaging... meedoen kan t/m 4 januari 2016.

Hieronder zie je mijn dt-bijdrage ter inspiratie.


Ik heb deze keer een schudkaart gemaakt met een stempeltje van Magnolia.
De strepen zijn gemaakt met een eigen gemaakte stencil.
De tekst is een stansje van Marianne Design en het gras van MFT.
Het frame is uitgestans met 2 stansen van SSS.

Wil je nog meer inspiratie voor een kinderkaart...


Wens ik jullie nog een hele gezellige en misschien wel creatieve dag toe.

Groetjes Aletta



4 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.