zaterdag 4 juni 2016

Nieuwe stempels van Het ScrapBookAtelier...


18 juni a.s. is er een speciale open dag bij Het ScrapbookAtelier in Klarenbeek.
Vanaf 18 juni zijn er heel veel nieuwe stempels te koop.
Deze 3 mag ik jullie al laten zien.
De Grunge Streep, bestaat uit 3 strepen en kan je supermakkelijk onder elkaar stempelen.
De Vlinders zijn in spiegelbeeld en kan naast de bestaande Vlinderset gebruikt worden.
De Tekst is ook nieuw...

Deze kaart gaan we tijdens de stempelworkshop maken bij het ScrapbookAtelier welke ik mag gaan verzorgen en ik heb er zin in! Leuk!

Groetjes Aletta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.