donderdag 29 december 2016

Het is nooit te laat voor een verjaardagskaart...



Op zaterdag 21 januari, tijdens het 10 jarig jubileum weekend van HET SCRAPBOOKATELIER in Klarenbeek, zal ik twee stempelworkshops geven.

Er is een ochtend sessie van 9.30-12.30 (vol)
en een middagsessie van 13.30-16.30 (nog 4 plekjes beschikbaar!!)

Tijdens deze jubileum stempel workshop maakt u enkele kaarten waarop u stempeltechnieken gebruikt in combinatie met embossingpoeders. Je maakt op verschillende manieren achtergronden. Je werkt o.a. met met perfect pearls, distress inkt, met archival inkt en met de brayer.

Hier nog 1 voorbeeldkaart, waarop je gelijk 2 nieuwe stempels ziet die 20 januari uitkomen.

Doe je gezellig mee?

De inschrijving is van start gegaan, je kunt je via de webwinkel inschrijven.


Groetjes Aletta



4 opmerkingen:

  1. helemaal leuk en mooi is deze ! super
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste 4 plaatsjes zullen wel snel vergeven zijn. Met dit super mooie voorbeeldkaartje moet dat een koud kunstje zijn.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling, en een creatief 2017.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kaart, Aletta!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit ik een hele tekst te tikken...ben ik ineens alles kwijt ;-(
    Ik zei dat het me leuk lijkt eens jou kant op te komen voor een workshop. Dit weekend van jou workshop ben ik al onder de pannen, dus ik zal eens kijken voor een andere keer. Het is tenslotte toch twee uur rijden voor mij ;-)
    Je kaartje is weer super mooi!
    Wens ik je nog een gezellige jaarwisseling, en een heel mooi en creatief nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.