woensdag 18 januari 2017

ScrapbookAtelier 10 jarig jubileum weekend 20-21-22 januari 2017 in Klarenbeek


Hoi hoi...

Had ik jullie deze al laten zien?

Gemaakt met stempels van Het ScrapbookAtelier.

A.s. weekend feest bij Het Scrapbook Atelier in Klarenbeek.
Een heel weekend vol met stempel- en scrap feest activiteiten!!!

Op vrijdag geef ik daar een gratis make-a-take!
Hiervoor kan je gratis bij mij aan tafel een mooi kaartje maken met de allernieuwste stempels van Het ScrapbookAtelier, wil je weten welke stempels er allemaal nieuw zijn, kijk dan even op deze link :'
Bij elke stempel staan ook heel veel voorbeeld kaartjes gemaakt door de designleden van HetScrapbookAtelier.

Op zaterdag geef ik daar 2x een stempelworkshop (volgeboekt).

Ontzettend veel zin in, wie weet zie ik in Klarenbeek :)



Alle info over dit jubileum weekend kan je vinden op Facebook :

Groetjes Aletta

4 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.