donderdag 23 maart 2017

Art Journey


Achtergrondje gemaakt met de Distress Oxide inkt...
Daarne bestempeld met Art Journey stempels (een paar uit de set Crow en de tekst uit de set Tree).
En als je goed kijkt zie je hier en daar nog een paar XXS mini stempeltjes van Art Journey... vliegjes bij de bloemblaadjes en torretjes onderin.
Gestempeld met Memento Luxe en deze met clear embossingpoeder bewerkt.
Daarne de bloemen ontkleurd met dikke bleek.
En weer lichtjes ingekleurd met de gele Distress Oxide.
Rondom de tekst heb ik het wat laten oplichten door met een nat stukje keukenrol te deppen.

Dat was het voor vandaag....
en tot de volgende blogpost maar weer :))

Groetjes Aletta

7 opmerkingen:

  1. Wat een beauty is dit Aletta.... de kleurtjes, de stempels..... ik ben er weg van, zò mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Aletta, de torretjes vind ik ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aletta, wat een mooie kleuren heeft je achtergrond. Prachtig met die bloementakjes erop. De torretjes op de 'bodem' zijn een enig detail!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Aletta. Leuke details heb je gebruikt, zoals de vliegjes en torretjes.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card! Thank you for sharing the details.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aletta, dat is een late reactie hè? Maar ik zat op Pinterest en daar kwam ik je prachtige kaart tegen. Geeft een boost om de boel weer op te pakken ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.