zondag 14 mei 2017

Art Journey nieuwe stempelset : BIG OPEN FLOWERS


Nieuwe stempelset bij ART JOURNEY.. de BIG OPEN FLOWERS... zijn ze niet geweldig ?

Ook de andere dames van het Art Journey dt hebben al prachtige kaarten gemaakt met deze nieuwe stempelset, kijk maar eens op het blog van Art Journey :


Deze techniek heb ik al vaker gebruikt... de wegstrijktechniek, maar blijft zo leuk en met andere stempels heb je weer een heel ander resultaat. Stempelen met versamark, clear embossingpoeder, lekker royaal inkleuren met ZIGS (hoeft helemaal niet netjes, wel binnen de lijntjes..) en dan nat sprayen met water en drogen met je heattool.  Evt nog hier en daar deze stap van inkleuren herhalen. En daarna de embossingpoeder wegstrijken tussen een stuk kopieerpapier en dan kan je als laatste de tekst stempelen, dat heb ik deze keer wel m.b.v. de Misti gedaan met Memento Luxe en als laatste de tekst met clear embossingpoeder afgewerkt.

Groetjes Aletta









2 opmerkingen:

  1. Schitterend Aletta, zooo benieuwd naar deze techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Deze techniek moet ik ook weer eens toepassen, superleuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.