woensdag 16 augustus 2017

AA-challenge #11


Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor mijn vriendin Anneke Kiewiet.

Zo af en toe bedenken we een opdracht en daar maken we dan een kaart mee.
Deze kaart sturen we naar elkaar op, pas bij aankomst van de kaart weten we wat de ander heeft gemaakt, erg leuk om te doen.  Dit is alweer onze 11e AA uitdaging (Aletta-Anneke:))

Deze keer hebben we gekozen voor het witte ribbel papier wat in een beschuitrol zit.

Wil je weten welke stempels ik heb gebruikt, klik dan HIER...

Wil je weten welke prachtige kaart ik van Anneke heb gekregen, echt zo totaal anders dan de mijne en dat is juist zo leuk, dezelfde opdracht maar 2 hele verschillende kaarten.

Groetjes Aletta




5 opmerkingen:

  1. Deze prachtige kaart staat bij mij op de kast te pronken, yeahhhhh!!
    Heel erg bedankt, Aletta. Op naar uitdaging 12.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag ze al bij Anneke, prachtige kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aletta, wat leuk deze uitdaging met elkaar. Jouw kaart is prajctig van kleur! Ook de tekst is gaaf! Ik snap dat deze staat te pronken bij Anneke.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag het al bij Anneke en ook op FB en zeg het graag nog eens ... heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.