zaterdag 28 juli 2018

LSKC #19 - kleurenuitdaging juli/augustus


Doen jullie al mee aan de kleurenuitdaging van deze maand ?

Of eigenlijk moet ik nu zeggen maanden... want deze kleurenuitdaging loopt maar liefst 2 maanden, d.w.z. de maand juli en augustus heb je de tijd om mee te doen.

Deze keer willen we graag de keuren geel en bruin zien op je creatie met natuurlijk materialen/stempels welke te koop zijn bij Leuke Stempels.

Voor mijn kaart heb ik de gave stempelset Classic Cars gebruikt van Darkroomdoor.


Alle info omtrent deze kleurenuitdaging kan je vinden op het blog van Leuke Stempels :

Groetjes Aletta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.