vrijdag 3 augustus 2018

AA-challenge #12


Het is alweer een heeeeeele tijd geleden maar Anneke
 en ik hebben elkaar weer uitgedaagd voor onze AA-challenge. 

Deze kaart is ondertussen bij Anneke aangekomen en de kaart van 
Anneke staat hier te pronken, tis weer een bjoetieeeee...

Deze keer hebben we gekozen om dezelfde rubberen 
stempel te gebruikenen wel de SSS "Ornate"


Simon Says Cling Rubber Stamp ORNATE BACKGROUND SSS101763 Preview Image


Ik heb de achtergrond bewerkt met Liquitex acrylinkt.
Rechts in de hoek heb ik de Liquitex glasparels gebruikt door een stencil.
Daarna de stempel gedeeltje gestempeld, rechtsonder en deze ingekleurd met Caran pastelpotloden.
Tekst is van de Stampingcottage.

Deze bjoetie van een kaart heb ik van Anneke gekregen, vind t m zo mooi.....


Wil je weten hoe Anneke deze kaart heeft gemaakt,
kijk dan maar eens op haar blog:)

Fijn weekend en wie weet tot snel weer.

Groetjes Aletta





3 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.