zaterdag 3 december 2016

Penny Black Berry Kissed




Halloootjes,

En gisteravond toch nog de stempel afgemaakt waar ik gisteren tijdens de ZIG workshop van Hermine Koster aan was begonnen.

Dankzij de tips van Hermine is het mij toch gelukt om eindelijk een mooi eindresultaat te behalen met deze gave stempel.

Stempel is dus ingekleurd met de ZIGS m.b.v. de Misti en als laatste heb ik de gehele stempel nog een keer gestempeld met Distress Inkt Wild Honey... om nog ff net dat xtra te geven en je hier en daar de nerfjes weer terug ziet.

Groetjes Aletta en leuk weekend verder allemaal !!!

7 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.