donderdag 28 april 2011

Challenge Girlscardworld # 9



Hallo Allemaal,




Wat leuk dat je m'n blog bezoekt.




Na een heerlijk zonnig weekje vakantie in Drenthe ben ik weer terug in blogland.




Afgelopen maandag is alweer de 9e challenge bij Girlscardworld van start gegaan met een superleuke opdracht : maak een kaart in een andere vorm dan 4-kant.




Als dt-lid heb ik gekozen voor een bloempotkaart. Kijk eens op de blog van Girlscardworld want de andere dt-dames hebben ook prachtige kaarten gemaakt.


Doen jullie gezellig mee ? Dan kan tot maandag 9 mei.




De jarige (m'n schoonmoeder) heeft deze prachtige kaart al op 11 april mogen


ontvangen en ze vond de kaart prachtig. Er moest wel even uitgelegd worden waar de tekst zat.


Kijk maar snel hieronder dan snappen jullie wel waarom.












De bloemen heb ik gemaakt met Spelbinders Rose Creation (wat is ie mooi hé), de vlinders zijn gemaakt met een pons van Tonic en het papier komt van een blokje van de action.



Reactie zijn altijd van harte welkom, ik lees ze met plezier.



























12 opmerkingen:

  1. Hoi Aletta!!

    Wat een topweek qua weer hebben jullie gehad.... nog iets gemerkt van die grote veenbrand bij Bovensmilde of zat je daar totaal niet in de buurt????
    Je kaartje is beeldig. Ik heb het vorig jaar ook al eens gemaakt en op de achterkant een pijltje gezet dat naar boven wees met "trekken" er onder want ik had er totaal geen vertrouwen in dat de ontvanger daar zelf uit zou komen.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je al. Jammer dat je vakantie er al weer op zit. Het is een super mooi kaartje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Aletta,
    Wat een SCHITTERENDE bloempotkaart heb je gemaakt en je bloemen zijn echt wel MOOI.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er erg mooi uit leuk hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig, Aletta! De bloemen stans is inderdaad prachtig, heb hem ook.
    Fijn weekend!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via de challengeblog van Duymelot ben ik op jouw blog terecht gekomen. WOW...wat maak je mooie creaties! Helemaal geweldig! Erg leuk om je blog te bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitterende kaart! Super wat zal je schoonmoeder daar blij mee geweest zijn!
    Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad met prachtig weer.Voor ons gezellig dat je weer terug bent in blogland!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart aletta
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi Aletta, prachtig die kaart voor haar, echt heeeeellll mooi die bloemen, ik ben ook jou volger geworden, en kijk uit naar de andere creaties xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Aletta!! Met prachtige bloemen, echt weer een kunstwerkje!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aletta, wauwww wat een mooie kaart heb je gemaakt, echt superrrrrrrr.
    Leuk dat je meedoet met de candy, je naam gaat in de hoge hoed. Heel veel succes.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gedaan!

    Kijk even op mijn blog want er staats iets op voor jou :-)

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.