dinsdag 13 september 2011

Verjaardagscandy gewonnen door ....

Een hele goede woensdag allemaal,

Gisteravond is het er niet meer van gekomen om de uitslag van m'n verjaardagscandy te plaatsen maar ik ga jullie niet langer in spanning houden :))

Ik geef 2 prijzen weg want ik heb zulke prachtige kaarten mogen ontvangen zoals jullie hieronder kunnen bewonderen.

Dan komt hieronder eindelijk de uitslag, spannend...


Prijs 1 :


M'n dochter heeft vanmorgen het winnende lot voor prijs 1 uit de bak getrokken en dat is geworden :

Jolanda Cuper

Jolanda, van harte gefeliciteerd.
De foto hierboven is jou gewonnen candy-pakket, veel plezier ermee.

Prijs 2:
Een kadobon van € 7,50 aangeboden door :



M'n zoontje heeft vanmorgen voor prijs 2 het lot uit de bak gevist en dat is geworden :

Marijke & Chantal

Marijke en Chantal ook gefeliciteerd.
Jullie mogen voor € 7,50 iets uitzoeken in de winkel van Renate. In deze winkel bied zij leuke embellishment aan die je kunt gebruiken bij uw hobby zoals bv papieren bloemen, gehaakte embellishments en parel embellishment. Verder bied Renate ook digitale stempels en digitale papierpakketten aan die zijzelf ontwerp. Ook voor een grote keuze aan diverse doilies die momenteel erg populair zijn kunt bij het Hobbypaleis terecht.


Dames, mailen jullie me even voor jullie adres dan komt de prijs z.s.m. naar jullie toe.


Ik wil iedereen bedanken die mee gedaan heeft met m'n verjaardagscandy, niet gewonnen, niet getreurd, volgende jaar geef ik weer een prachtige verjaardagscandy weg.


In onze woonkamer hangen alle prachtige verjaardagskaarten,
dames ontzettend bedankt !!

Ik heb de kaarten ook stuk voor stuk geplaatst want ze verdienen allemaal een ere plaatsje op m'n blog, kijk maar snel hieronder, ze zijn echt allemaal prachtig !

Dubbelklik op de foto en deze wordt vergroot weergegeven op je scherm zodat je de kaart duidelijk kan zien.





























M'n verjaardag was super gezellig...

Van de kinderen heb ik een kampioensbeker gehad met daarop de tekst "s werelds liefste moeder".
Nou das toch een geweldig kado :)))
En daarbij lekkere shampo en eau de toilette van Mexx Black.mmm heerlijk.

Verder had ik aan iedereen geld gevraagd want ik ben aan t sparen voor een Silhouette Cameo, deze komt in november uit.
Maar mijn mannetje is zoooo lief geweest om mij een tegoedbon voor een Silhouette Cameo te geven.

Gaaf he. Ik ben daar zoooo blij mee, kan niet wachten tot november....


16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiden! super veel plezier met jullie geweldige prijzen!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Aletta,
    T'is er niet meer van gekomen ☺☺☺ Laat ik dan hopen dat het komt door alle gezelligheid op je verjaardag. In ieder geval bedankt voor de kans en de winnaressen.....Van ♥-e Gefeliciteerd.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kaartjes heb je gehad!
    Ik wil Jolanda en Marijke feliciteren. En Aletta ik vond het heel leuk om mee te doen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat ben ik nou voor een bofbibs! Geweldig wat schitterend dat ik de candy gewonnen heb. Wil je je dochter bedanken voor het trekken van het juiste loodje haha.
    Marijke gefeliciteerd dat jij ook gewonnen hebt!
    Aletta natuurlijk ook nogmaals gefeliciteerd en wat heb je super mooie kaarten ontvangen! Heel gezellig zo'n prachtige slinger in de kamer! Prachtig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een prachtige kaarten heb je gehad, schitterend! En dames proficiat hoor en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo je bent lekker verwend , met veel kaarten en mooie cadeaus.
    Dames van harte met jullie prijs.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk al die kaartjes, en wat veel! Top!
    Van harte Jolanda en ook Marijke en Chantal met jullie prijzen!
    Groetjes,
    jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat heeft iedereen goed zijn best gedaan voor je! Wat een prachtige kaarten! Daar zul je vast heel erg blij mee zijn. En wat een gaaf cadeau krijg je toch! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier zijn de ander bofbibsen, wat leuk dat wij de kadobon hebben gewonnen, dankjewel!!! Wat een mooie kaarten heb je gehad voor je verjaardag, erg leuk om dat zo te zien. Jolanda ook gefeliciteerd met je prijs en Alette bedankt voor de candy.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat bofkonten;)
    En wat een gaaf machientje is dat Aletta. Ik kende 'm niet dus heb ff gegoogled

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aletta nog van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad en wat heb je een hoop kaartjes gekregen.
    Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijs!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat een leuke kaarten!! Je hebt gelijk hoor, de ene is nog mooier dan de andere!! Gefeliciteerd dames!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aletta,nog gefeliciteerd met je verjaardag en dames gefeliciteerd met het winnen van de leuke prijzen!
    Tjonge Aletta,wat heb jij er nog een werk van gehad om elke kaart persoonlijk te showen,wel vreemd om je eigen kaart op een ander blog te zien!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd dames en Aletta jij bedankt voor deze kans!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd!!! Wat ben je verwend zeg... nu nog even geduld opbrengen.... maar het zal het wachten zeker waard zijn!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aletta, alsnog van harte gefeliciteerd. Ik schaam me diep want ik kom er niet achter dat ik je verjaardag helemaal vergeten ben.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.