vrijdag 1 februari 2013

Post voor kanjers


Een kaartje voor een kanjer van Post voor Kanjers

Doe ook mee !!

Wil je meer weten over Post Voor Kanjers... klik dan HIER

Ik vind het persoonlijk een geweldig initiatief !!

Digi is van MosDigitalPencil en kan je vinden HIER en is ingekleurd met Copics op DCP papier
en de tekst komt uit eigen fabricage ;)

Zelf ben ik helemaal tevreden over het resultaat.

Wie weet nog een mooie teks om op een kaartje voor PostVoorKanjers te zetten, 
 deze kinderen willen meestal geen beterschap of sterkte maar gewoon iets leuks op de kaart. 
Je kent de kinderen totaal niet, dus het moet wat algemeens zijn. 
Weet jij nog een mooie tekst, dan zou ik het super vinden als je deze aan mij wilt doorgeven.

Wens ik jullie allemaal een gezellig en vooral creatief weekend toe 
en als je een reactie wilt achterlaten, dat waardeer ik echt, alvast bedankt !

Groetjes Aletta





20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Aletta! De digi van Mo vind ik super! En mooie kleuren heb je gebruikt.
    Post voor Kanjers is inderdaad een goed initiatief.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal een kanjertje super wijs mee zijn Aletta, hij is enig!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zeg! En echt onwijs mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje Aletta!!
    Daar zal één van de kanjertjes zeker blij mee wezen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Aletta; erg mooi strak!!! Post voor kanjers is inderdaad een geweldig doel!!!
    Als je naar mijn blog gaat, naar beneden scrolt naar 'labels' en het label 'post voor kanjers' aanklikt, kom je bij een kaart van Winnie de Poeh. Onderaan dit bericht vind je een passende tekst (vind ik zelf) voor deze kinderen; het is een digi, dus kun je zo meenemen.
    Een heel fijn weekeinde gewenst....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super stoer kaartje!! En een heel goed doel!! Super goed!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Aletta. Mooi ingekleurd!
    Het kindje dat hem krijgt is er vast heel blij mee.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart zeg !!
    Ik vind het ook telkens weer lastig om een tekst te verzinnen voor een Kanjer-kaart. Inderdaad geen beterschap ofzo. Soms schrijf ik iets over ons huisdier of over de afbeelding op het kaartje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig kaartje Aletta, leuke digi! En ja die tekst hè...
    Ik zet er bijna altijd op speciaal voor jou of zoiets, anders weet ik het ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje voor een mooi doel. En waanzinnig mooi ingekleurd.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stoere kaart, Aletta!! Een heel mooi doel!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aletta, wat een mooie kaart! Echt een leuke stempel, lekker stoer! En toch simpel. Wat een goed doel, leuk om daar kaarten voor te maken!
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldige kaart met een stoere ridder Aletta.
    Leuke tekst ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig kaartje Aletta!! Wat lief dat je mee doet aan het goeie doel!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jou kaart is een kanjer en verdient om aan een kanjer verstuurd te worden!
    Daarmee ben jij ook een kanjer dat je eraan mee doet, wat een geweldig initiatief zeg!
    En teksten tja....flying by to say hi, Hè kanjer......gewoon hallo of haai ( leuk met afbeelding van een haai)
    Succes ermee!
    Ik ga me ook eens verdiepen in de kanjerkaarten vind het zo goed!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk kaartje Aletta!! Daar gaat één van die kanjers heel blij mee zijn! Super!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig stoere kaart. Bedankt voor je reactie op m'n blog n.a.v. mijn EKEF kaartje. Hoop in de toekomst vaker mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk kaartje en wat een onwijs goed initiatief! Ik ga zeker even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.