maandag 4 maart 2013

Creative Cutting Challenge 14


De 14e uitdaging is vandaag van start gegaan bij Creative Cutting Challenge met als opdracht deze keer "KRAFT". 

De sponsor van deze challenge is : http://www.cards-etc-shop.com/nl en daarom heb ik gekozen voor de volgende snijfiles kaart met cadeauvakje + label welke beide bij de Cards-ect-shop te koop zijn.
De label heb ik ingekleurd met copics en de grote bloem is een snijfile uit de Silhoutte Shop en de knopen heb ik gemaakt met mijn I-top bradmaker.

Heb jij een snijplotter of stansmachine, doen dan gezellig met ons mee en maak je kans op de prachtige prijs van onze sponsor. 

Ook mijn dt-collega's zijn met kraft aan de gang gegaan en de resultaten zijn prachtig, klik HIER om naar de site van Creative Cutting Challenge te gaan.

Suc6 en maak er wat moois van.

Groetjes Aletta


13 opmerkingen:

  1. leuke kaart en hele leuke bloem.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, leuk zo met de labelvakjes, ga een proberen mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Alletta!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Aletta (leuk patroon); erg mooi papier heb je er voor gebruikt!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! De bloem vind ik ik erg mooi, Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Aletta, hele mooie kleuren en een fantastische bloem!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart, Aletta!
    En vol leuke verrassingen.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige uitwerking, Aletta.Vind de bloem zo mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, Aletta! Met die prachtige bloem is het een plaatje!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi geworden Aletta! Mooi gebruik gemaakt van het kraft. De bloem vind ik helemaal top.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.