vrijdag 11 oktober 2013

Labels met washi-tape



Hallo allemaal,

Voor KadoCato heb ik een aantal voorbeeldkaartjes mogen maken met washi-tape. 
Totaal heb ik 5 kaarten en 4 labels gemaakt met verschillende washi-tapejes.
De 5 kaartjes heb ik al aan jullie laten zien op mijn blog.
Vandaag laat ik dus de 4 labels zien aan jullie.

Deze leuke washi-tapejes kan je natuurlijk kopen bij KadoCato


Gebruikte materialen:
washi-tape van KadoCato
 "MarianneDesign tekst stempeltjes.

Kijk ook eens op mijn PINTEREST site, daar staan ook heel veel tips voor washi-tape, klik HIER.

Groetjes Aletta

p.s. hieronder zie je nog een keertje alle kaarten welke ik speciaal gemaakt heb voor KadoCato.
Ondertussen heb ik nog een paar leuke kaarten gemaakt met Washi-tape:)))
Deze volgen later een keer... 





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de tags met washi te maken!!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je labels zijn ook gaaf geworden, Aletta!!
    Het is een mooie serie met washi tape, zo bij elkaar!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.