zaterdag 25 januari 2014

Cards & Scrap challenge 202

ZWART/WIT en als OPTIE extra één andere kleur naar keuze...

dat is de lopende 2-wekelijkse kaarten-uitdaging bij het

challengeblog van Cards & Scrap.


Dit was mijn 1e uitwerking voor deze uitdaging maar omdat MarianneDesign de sponsor is heb ik een ander kaartje gemaakt als bijdrage van deze uitdaging (klik HIER).

Maar deze kaartjes wil ik jullie toch ook nog even laten zien... 
Zo heb je snel een paar mooie en stijlvolle kaartjes klaar...




Tekststempel is van Happystamp en de prachtige hoekstempel is van IndigoBlu en ingekleurd met Copics.

Nog meer inspiratie nodig voor deze uitdaging, klik dan eens HIER...

Groetjes Aletta en doe gezellig met ons mee!!!

Meedoen kan tot maandagavond 3 februari tot 23.55 uur !!!!

Klik HIER om door te gaan naar deze uitdaging op het C&S blog.


9 opmerkingen:

  1. Aletta, wat ben jij goed bezig zeg, je hebt prachtige kaarten geplaatst! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje zeg, ik vind ze wel stijlvol moet ik zeggen. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie hoekstempel en zo mooi ingekleurd! Die van mij is echt zwart/wit, ik zet 'm er binnenkort op.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, Aletta!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, prachtig, helemaal mooi! Nu de kaarten van de online class nog, ik ben benieuwd wat jij ervan gemaakt hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele leuke creaties heb je hier ! mooi
    fijne zondag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.