dinsdag 4 maart 2014

Liftchallenge 61


Hallo Allemaal,

Bij de Liftchallenge weer een hele gave lift!


Gisteren een leuk projectje gemaakt met één prachtig scrapvel van JillibeanSoup en daar had ik nog net een restantje van over voor deze kaart. Net zoals de bloemen en blaadjes zijn deze overgebleven van het gemaakte projectje. Helaas mag ik het projectje nog niet laten zien maar die zien jullie t.z.t. vanzelf verschijnen op mijn blog:)

Verder heb ik de volgende materialen gebruikt op deze vrolijke kaart:
Tekststempel van StampinUP
Bloemen, blaadjes en tag met stansen van MFT gemaakt
De spatjes bewerkt met witte embossingpoeder en als 
afwerking nog blauwe en zilverkleurige plakparels erop.
En natuurlijk niet te vergeten het groene paperclipje.

Ik ga weer verder van het mooie weer genieten...
De was hangt al lekker aan de waslijn te wapperen.

Creatieve groetjes, Aletta


P.s. En vergeet je niet om te stemmen op cover nr. 2 van de nieuwe Kadoosjes want dat is namelijk mijn creatie:)))  Wil jij ook dat mijn creatie op de cover komt van de nieuwe Kadoosjes klik dan HIER om te stemmen.... En natuurlijk alvast bedankt voor je stem:)))))



En hier nog een keer mijn liftkaart vanuit een andere hoek, vind ik zelf ook altijd even leuk!


Dubbelklik op een foto en deze wordt vergroot weergegeven op je blog zodat je alle details van de kaart duidelijk kan zien.




9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten.
    Je brengt me weer eens op een goed idee. :)
    Dank je wel
    Groetjes,
    Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk stem ik op jouw ontwerp.
    Had ik namelijk al gedaan want deze uitvoering vind ik vrolijk en blij uit zien. Deze sfeer past ook goed bij de hobby niet waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aletta,
    Wat heb je een vorlijk lift gemaakt , frisse kleurtjes, een mooi geheel, ik ga ook meteen even stemmen en..ben volger geworden, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Aletta, wat een prachtig en heerlijk vrolijk en fleurig liftkaartje heb je gemaakt! Erg mooi! Heb gelijk ook even gestemd voor jouw kadoosjes-cover ;) Ook al zo mooi! Je bent er maar druk mee:)
    Groetjes en fijne avond nog,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en vrolijke lift is dit Aletta. Ik ga even stemmen op je:))

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vrolijke en erg leuke liftkaart, Aletta! Passend bij het weer van dit moment :) Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke kaart, Aletta!!
    Daar worden we weer helemaal blij van:))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb even gestemd, wat een tof doosje is dat! En je kaart is ook al zo vrolijk, lekker bezig! Leuk dat je meedoet aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.