maandag 11 augustus 2014

Cas On Sunday 39 - Butterfly

Hallo allemaal,

Dankzij het slechte weer heb ik gisteren dit mooie kaartje gemaakt.


De kaart is gemaakt met mooie stempelsets van Cleary Besotted (vlinders en strepen) en met mijn favoriete tekststempel van HappyStamp. De zwarte sierrand is gemaakt met een stans van MFT.

Deze kaart mag meedoen aan de 39e uitdaging van CAS ON SUNDAY.

Zaterdag had ik ook nog wat kaartjes gemaakt met deze stempelset van Cleary Besotted en heb ik een tekststempel gebruikt van MFT.






Helemaal fan geworden van CAS kaartjes...

Nog een gezellige maandag verder...

Groetjes Aletta






6 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Heel stijlvol.
    Groetjes Anneke,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat als een speer, Aletta. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn erg leuk, maar dat komt ook door de kleurencombi denk ik.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! (even mijn mond dicht duwen). Wat heb je dit prachtig gemaakt. Leuk dat je helemaal om bent naar CAS. Zo is een dagje slecht weer dan ook geen ramp meer. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes Aletta en mooi is ie he die stempelset an CBS. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.