zaterdag 26 september 2015

Superchallenge Cards & Scrap

Hallodidokie...

Gisteren is de nieuwe SUPERCHALLENGE bij Cards & Scrap weer van start gegaan en deze keer willen we graag 2 creaties zien gemaakt met dezelfde stempel, natuurlijk wel 2 verschillende creaties maar wel bij elkaar passend... Hier zie je mijn dt-bijdrage voor deze superchallenge.



De linkerkaart is gestempeld met Versamark en met witte embossingpoeder bewerkt en een stikrandje met de naamachine, de tekst gestempeld met Versamark op Vellum en met witte embossingpoeder bewerkt.

De rechterkaart is met rood gestempeld. De rand is met zwart fineliner getekend en de tekst is met zwarte Stazon inkt gestempeld.

Tekststempels zijn van StampinUp uit de Watercolor card kit.
De vlinder is van Indigoblu "Ink Splat Butterfly".

Een aantal van mijn dt-collegas van C&S hebben zich ook heerlijk uitgeleefd met deze superchallenge en die kan je <<HIER>>  bewonderen en dan ben je ook gelijk bij het bericht van de superchallenge.. zou zeggen.. doe gezellig mee.... want je kan er een gave prijs mee winnen!!!

Hieronder kan je mijn kaarten nog een keer stuk voor stuk zien...

Groetjes Aletta en een heel gezellig en vooral creatief weekend toegewenst!




10 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.