vrijdag 15 april 2016

Su Blended Bloom


Een hele goedemiddag allemaal,

Vandaag heerlijk een paar uurtjes gefreubeld in het hobbypaleisje van Gerjon.
Onder het kletsen door, toch nog één kaartje afgemaakt...(lol)...

Deze kaart heb ik lekker gelift vanaf Pinterest 
(klik HIER om te kijken wat het origineel is).

De achtergrond heb ik gestempeld met de stempel Tiny Flags van Hero Arts 
met zwarte SU inkt op SU cardstock Basic Gray.
Daarna de SU Blended Bloom gestempeld met SU inkt Melon Mambo.
De tekst is ook van SU net zoals de spatjes, deze komen uit verschillende setjes.
De touwtjes zijn rose en zwarte flostouw.

Groetjes Aletta en wens ik jullie allen een heel gezellig weekend toe!


3 opmerkingen:

  1. SU-per leuk. Ja, zo kun je de Tiny flags stempel ook gebruiken..........
    Misschien een keer voor A&A uitdaging.........
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zoals je de Tiny Flags gebruikte! Een precisiewerkje! Gaaf kaartje, hoor! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Ik heb de tiny flags stempel ook maar gebruik hem veel te weinig. Gaaf idee dat zwart op grijs, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.