donderdag 1 maart 2018

Art Journey # 88 "in de tuin"



"In de tuin"... dat is de uitdaging bij Art Journey voor de maand maart.


Hier zie je mijn dt-kaart, het is één en al gezelligheid in de tuin.

Doen jullie gezellig met ons mee deze maand ?

Ook de andere dt-dames hebben super mooie tuin-kaarten gemaakt, die kan je allemaal bewonderen op bovengenoemde link.

Een kleine uitleg van de werkwijze van deze kaart:
Snij of stans een vierkant van Schut 300 grams glad aquarelpapier.
Stempel de bloemen en insecten van AJ met zwarte Stazon.
Kleur de bloemen en insecten in met Zigs.
Rondom de bloemen en insecten maak je een shaduwrand, ook met Zigs.
Breng zwarte Oxide inkt aan op de spinneweb stencil van Tim Holtz en nu stempel je met het stencil deze op de kaart. Matten op zwart cardstock en met 3d foam opplakken op een basiskaart van 13,5x13,5 cm.


Groetjes Aletta

ps... hier nog een paar van mijn favoriete AJ Kaarten die ik nog even in t zonnetje zet en welke perfect passen bij deze uitdaging.










3 opmerkingen:

  1. Ik vind deze prachtig, zoo mooi van kleur! Leuk idee om de andere (tuin)kaarten ter inspiratie nog eens te laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    สมัคร D2BET

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.