maandag 29 oktober 2018

2 febr 2019 - workshop OXIDES bij Leuke Stempels


Bij Leuke Stempels in Nijverdal ga ik op


2 februari 2019 de gave dagworkshop

Distress Oxides Technieken geven!!!!




Deze dag leer je hoe de oxides reageren in combinatie met mediums ed.
's ochtends maak je een paar leuke tags met de verschillende technieken en 's middags ga je aan de slag om deze technieken te verwerken in een supergave kaart met meerdere lagen.





Het duurt nog even.. maar ik heb er al zin in en ik hoop jij/jullie ook !!!


Opgeven voor deze workshop kan vanaf nu via bovenstaande link.

Groetjes Aletta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.