vrijdag 3 juli 2020

Coosa Craft stempels - nieuwe release - juni 2020





Vorige week zaterdag een ontzettende leuke desginteamdag gehad bij Coosa in Zeewolde en daar hebben we met zijn 5-en live onze creaties laten zien welke wij hebben gemaakt met de allernieuwste stempels van Coosa, hier laat ik jullie mijn bijdrage nog een keertje zien. De nieuwe stempels Sending Flowers, Bij ons thuis en de home tickets 1&2 vielen ontzettend goed in de smaak.
In de live vertel ik jullie precies hoe ik deze creaties heb gemaakt en welke materialen ik daarvoor heb gebruikt, heb t gemist, geen probleem, je kan de live altijd terug kijken.
Wens ik jullie een hele fijne vrijdag verder toe en alvast een super gezellig weekend.
Groetjes Aletta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.