vrijdag 1 januari 2021

Art Journey challenge #119 "een nieuw begin"

 Hallo 2021 !!

Allereerst wens ik iedereen een fantastisch, gezellig, gelukkig, creatief, sportief maar vooral een gezond 2021 toe.
En net zoals voorgaande jaren heb ik ook dit jaar de challenge voor januari bedacht bij ArtJourney en een hele toepasselijke deze keer namelijk "een nieuw begin".
Vanaf 2021 gaan wij onder leiding van Carla Sprangers door met Art Journey. Een aantal van het oude dt team zijn meegegaan naar dit nieuwe dt team en samen met 2 nieuwe dt dames gaan we jullie ook dit jaar weer inspireren met de prachtige stempels van Art Journey.
Kijk maar eens op het blog wat de andere dt dames voor moois hebben gemaakt voor deze challenge ter inspiratie.
Meedoen kan tot 28 januari 2021, link je creatie onderaan het blogbericht of in het album op de facebookpagina.
Groetjes Aletta



1 opmerking:

  1. Hee Aletta, het is alweer te lang geleden dat ik langs ben geweest.
    Je maakt nog steeds prachtige dingen.
    Deze hierboven is ook zo waanzinnig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.