maandag 29 april 2013

Creative Cutting Challenge 18 "bloemen"





Hallo Allemaal,

Een hele leuke uitdaging is er gestart vandaag bij de Creative Cutting Challenge met als opdracht BLOEMEN.

Ik heb een snijfile gebruikte uit de Silhoutte Shop, een zonnebloemkaart en aan de binnenkant een stempel van Joy!
De blaadjes heb ik bewerkt met een stempel van HeroArts maar daar zie je op de foto helaas niet zoveel van, behalve als je de foto even vergroot op je scherm door op de foto te dubbelklikken.


Ook mijn dt-collega van CCC hebben prachtige bloemencreaties gemaakt,
 klik maar eens HIER om die te gaan bekijken.

De sponsor is Designs on Cloud 9


De winnaar mag voor 20 dollar mooie patronen uitkiezen, de moeite waard om gezellig met ons mee te doen, dit kan tot 12 mei 21 uur.

Groetjes Aletta






2 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.